۲ روش تبلیغات رایگان برای مشاغل

//۲ روش تبلیغات رایگان برای مشاغل

۲ روش تبلیغات رایگان برای مشاغل

2 روش تبلیغات رایگان برای مشاغل

اگر شما هم در انتخاب یکی از روش های مختلف تبلیغات کسب و کار دچار سردرگمی شده اید ، با این مقاله همراه باشید ، تا دو روش فوق العاده که بسیار کار آمد و موفق خواهد بود را به شما معرفی کنیم .

گروه تبلیغات یاقوت طی یک تحقیق در یک بازه زمانی معین از این دو روش استفاده کرده و بازخورد خوبی گرفته است ، شما هم می توانید از این روش ها که البته رایگان ( مگر در بعضی شرایط ) می باشد استفاده نمایید و کسب و کار و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید .

تبلیغات اینستاگرام را جدی بگیرید

تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین روش های تبلیغاتی می باشد ، چرا که تفاوت ویژه ای با کانال های تلگرامی دارد ، فرض کنید شما یک کانال تلگرامی از محصولات و خدمات خود آماده کرده اید و اطلاعات مربوط به شغلتان و یا گالری نمونه کارها و … را بارگذاری کرده اید ، حال موقع اضافه کردن مخاطبین است ، لیستی از مخاطبین که می شناسید را به کانال اضافه می کنید ، اما براستی چند نفر از آن اعضا کاملا تمایل به ماندن و خارج نشدن از کانال را دارند ؟

خیلی ها شاید برای اینکه ناراحت نباشید در کانال بمانند چون شاید دوست یا همکار شما هستند ، چند درصد جزئی هم شاید واقعا نیاز به اطلاعات و بروزرسانی های شما دارند اما وقتی شما بعنوان ادمین یک کانال تلگرامی با ریزش مخاطبین مواجه شوید قطعا دلسرد شده یا شاید در برخی مواقع افرادی تصمیم به اضافه کردن مخاطبین غیر واقعی در قالب ربات به کانال تلگرامی خود مینمایند .

اما اگر شما یک صفحه عمومی در اینستاگرام داشته باشید میتوانید با چند ترفند عالی مخاطبین را به به اصطلاح با پای خودشان به سمت صفحه معرفی کسب و کار وشغلتان بکشید .

راه اول و کارآمدتر از همه استفاده از هشتگ های پراستفاده است ، بعنوان مثال اگر شما یک بستنی فروشی دارید ، بجای استفاده از هشتگ #بستنی_فروشی_تقی_و_پسران استفاده کنید از هشتگ های #بستنی #معجون #آبمیوه و …. که خیلی کلی تر هستند استفاده کنید . استفاده از این هشتگ ها باعث می شود تا مخاطبینی که در هشتگ #بستنی جستجو می کنند به سمت صفحه شما هدایت شوند .

به این صورت شما هر بار که اینستاگرام خود را باز می کنید با نوتیفیکیشن (( فلانی شروع به دنبال کردن شما کرد )) روبرو خواهید شد و این موضوع باعث افزایش روحیه و انگیزه شما در بروز رسانی و ارسال پست های بیشتر خواهد شد .

راه دوم استفاده از تگ ها میباشد . آیا می دانید شما با استفاده از تگ مخاطبی خاص پست خود را مستقیما به شخص مورد نظر نشان دهید ؟  فرض کنید شما یک صفحه اینستاگرامی در رابطه با فوتبال دارید ، کافیست یک پست و طراحی زیبا برای طرفداری از تیم محبوبتان انجام دهید و نام باشگاه مورد نظر را در پست خود تگ کنید.

اگر ادمین صفحه اینستاگرام آن باشگاه ، پست شما را بپسندد احتمال دنبال کردن شما در بین مخاطبینش زیاد می شود و شاید پست شما را در صفحه یا استوری خودش منتشر کند و این امر باعث هدایت بسیاری از مخاطبین باشگاه مورد نظر به سمت صفحه شما می شود ، البته این روش با کمی آزمون و خطا مواجه خواهد شد و باید اصول و تکنیک های خاصی را در این روش بکار ببرید تا توجه مخاطب مورد نظر را به سمت خود جلب کنید .

و راه آخر تعامل در کامنت ها می باشد . با ارسال جواب زیر نظرهای یک پست ، پسندیدن نظرها ، ارسال نظرهای خوب و … بصورت معجزه آسایی میتوانید مخاطبین را به سمت صفحه اینستاگرام خود جذب کنید ، توضیح زیادی در مورد این روش نمی توان داد چون بصورت ذاتی تعامل و دوستی ها در شبکه های اجتماعی که به غلط ( دنیای مجازی ) نام می گیرد باعث گسترش روابط اجتماعی شما خواهد شد و اغلب مردم این موضوع را خوب درک می کنند .

اینجانب به عنوان ناشر این پست دقیقا این موضوع را تجربه کردم که از طریق یک وبسایت و ارسال کامنت با شخصی دوست شدم که من را در خیلی از مسائل تولید محتوا و طراحی سایت راهنمایی کرد ، اکنون حدود 10 سال است که هرگز همدیگر را ندیده ایم ولی همچنان در شبکه های اجتماعی با هم تعامل داریم و ایشان برای من حکم یک استاد را در زمینه طراحی سایت دارند .

روش دوم : ارسال آگهی در برنامه دیوار

امروزه با گسترش تکنولوژی و البته به دید مثبت مشغله زیاد یا به دید منفی تنبلی بسیاری از اشخاص باعث شده تا خیلی از کسانی که ممکن است خواهان خدمات یا محصولات شما باشند دیگر پای پیاده در گرما و سرما و ترافیک وقت نمی گذارند که برای خرید مثلا یک لپ تاپ مغازه های زیادی را بگردند و از این پاساژ به آن پاساژ بروند یا از منطقه ای از شهر به منطقه دیگر بروند .

امروز همه چیز در تلفن های همراه هوشمند و در جیب مردم است ، آیا شما به دنبال خرید یک پرینتر هستید ؟ کافیست برنامه دیوار را بازکنید و پرینتر مورد نظر را جستجو کنید و با انبوهی از آگهی های پرینتر با قیمت ها و شرایط مختلف روبرو شوید و بعد از نشان کردن موارد مورد نظرتان آنها را با هم مقایسه و در نهایت با فروشنده تماس گرفته و از او خرید نمائید .

شما بعنوان یک فروشگاه لوازم الکترونیکی یا پوشاک ، یک سرویس دهنده تعمیرات لوازم خانگی یا هر شغل دیگری کافیست یک آگهی مرتب و خوب را تنظیم کرده و عکس هایی را که باعث چند برابر دیده شدن آگهی تان دارند انتخاب کرده و آگهی خود را منتشر کنید ، پس از چند ساعت و بعد از تائید شدن آگهی تان اثر معجزه آسای آن را مشاهده کنید ، اگر اصول ثبت آگهی را خوب بلد باشید ممکن است با تماس های زیاد مشتریان مواجه شوید .

در نهایت باید گفت استفاده از تکنولوژی های اینترنتی روش مناسبی برای تبلیغ کسب و کار شما خواهد بود ، البته نه هر شبکه ای ، نه هر سایتی و نه هر اپلیکیشنی ، برنامه های معرفی شده بدون هیچ شکی مورد انتخاب بسیاری از مردم واقع شده اند ، (البته منظور از نوشتن این مقاله تبلیغ برای هیچ شرکت یا اپلیکیشنی نمیباشد )

امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد ، با ارسال نظرها و انتقادات و پیشنهادات خود تیم تولید محتوای گروه تبلیغات یاقوت را قوت ببخشید .

توسط |۱۳۹۸-۴-۷ ۱۵:۴۸:۵۱ +۰۰:۰۰۹ام فروردین, ۱۳۹۸|دسته‌ها: آموزش بازاریابی|برچسب‌ها: |بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید